Elképesztő módon nem vagyunk egyformák. A minap webmarketinges konzulens kollegina rábökött a weboldalunkon hangsúlyosan virító terméktámogatás linkre. Szerinte a szerszámok, a szerviz, a javítás rossz asszociációk, mert azt sugallják, hogy a dolog elromlik és javítgatni kell. Szerintem viszont fontos, hogy az érdeklődők lássák, nem csak az eladás a célunk, hanem a működő rendszereinkre is odafigyelünk. Félek viszont, hogy neki lesz igaza. Az emberek csodát akarnak, egy szép új világ ígéretét, és felhőtlen boldogságot. Készek megvenni egy autót azért, mert újszerű a műszerfala, oda sem figyelve milyen motor hajtja és milyen menettulajdonságokkal rendelkezik. Senki nem akar foglalkozni a realitásokkal, egyre inkább mindenki puszta érzelmek alapján dönt. Kezdem megtanulni – ha az eladás a cél, akkor a realitáshoz tartozó minden egyebet gondosan ki kell radírozni a képből. Hát – rajtam nem fog múlni senki boldogsága 🙂