CRM terméktámogatás

crm-support.jpgElképesztő módon nem vagyunk egyformák. A minap webmarketinges konzulens kollegina rábökött a weboldalunkon hangsúlyosan virító terméktámogatás linkre. Szerinte a szerszámok, a szerviz, a javítás rossz asszociációk, mert azt sugallják, hogy a dolog elromlik és javítgatni kell. Szerintem viszont fontos, hogy az érdeklődők lássák, nem csak az eladás a célunk, hanem a működő rendszereinkre is odafigyelünk. Félek viszont, hogy neki lesz igaza. Az emberek csodát akarnak, egy szép új világ ígéretét, és felhőtlen boldogságot. Készek megvenni egy autót azért, mert újszerű a műszerfala, oda sem figyelve milyen motor hajtja és milyen menettulajdonságokkal rendelkezik. Senki nem akar foglalkozni a realitásokkal, egyre inkább mindenki puszta érzelmek alapján dönt.  Kezdem megtanulni – ha az eladás a cél, akkor a realitáshoz tartozó minden egyebet gondosan ki kell radírozni a képből. Hát – rajtam nem fog múlni senki boldogsága 🙂

Közzétéve: gergelyhoppan

Én vagyok az Opteamus rendszer büszke apukája.

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google kép

Hozzászólhat a Google felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt szereti: