Sajnos pontosan tudom, hogy ha rosszabbul megy egy cégnek, elsőként az informatikai költségeit igyekszik lefaragni. Lemondják a támogatási szerződéseket, kipróbálják a feleannyiba kerülő CRM rendszer akciós budget ajánlatát, vagy visszatérnek a kockás papírhoz. Ilyenkor elbúcsúzunk egymástól, és én sóhajtok egy nagyot, ahogy sóhajt az ember, ha a ringben a kedvence megroggyan egy elnézett balhorogtól. Valószínűtlen, hogy egy nagy ütés után valaki győzni tudjon. Abban sem hiszek, hogy ha valami eltörik, azt meg lehet javítani. Mostanában viszont – számomra is meglepő módon – több régi ügyfelünk is visszatért hozzánk. Jobban megy az üzlet, mégsem volt használható az olcsó crm, nem sikerült magyar támogatás nélkül zöldágra vergődni a külföldi szoftverrel. Akárhogy is történt, én örülök a visszatérőknek, ahogy ők is örülnek mindazoknak az új képességeknek, amiket távollétükben kifejlesztettünk. Welcome home.