Igények evolúciója – részletektől a lényegig

Igen jellemző különbség van az 1 eurós bolt kirakata és a Louis Vuitton bolt kirakata között. Amíg az egyikben millió bizbasz van kitéve, a másikban mindössze két táska (és egy pár cipő). Ugyanez a helyzet, ha összehasonlítom a Király utcai használt műszaki bolt portálját a Bang & Olufsen kirakattal. Esetleg nézd meg egy lepukkant kisvendéglő 10 oldalas sűrűn teleírt étlapját, és vesd össze a Gundel étlap néhány fogásával. Azt hiszem ez ugyanaz a jelenség, mint amikor az induló vállalkozás aprólékos és sokoldalas igénylistával keres egyfelhasználós CRM rendszert, míg a jólmenő vállalat kereskedelmi vezetője csak néhány kulcsfunkcióra kíváncsi. Nem arról van itt szó, hogy szegény ember vízzel főz, a gazdagoknak meg jódolgukban már mindegy mire költenek. Nem. Szemléletbeli különbségről van itt szó. Az eredményesen működő vállalatok (többek között) azért tudnak fejlődni és profitot termelni, mert már nem vesznek el a részletekben, és megtanultak a lényegre koncentrálni…

Közzétéve: gergelyhoppan

Én vagyok az Opteamus rendszer büszke apukája.

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google kép

Hozzászólhat a Google felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt szereti: