Ahogy itt lelkendezek a hihetetlenül felgyorsult és mégis eredményes bevezetéseken, úgy lesz egyre bosszantóbb az eladási folyamat lassúságával való kontraszt. Székesfehérváron a minap fejeztem be egy szintén nagyon gyors bevezetést, aminek (nyilván a saját Opteamusunk segítségével) visszanéztem az eladási mérföldköveit:
2005.07 – első megkeresés
2006.06 – első személyes bemutató
2006.09 – döntés és pályázat beadása
2007.06 – második személyes bemutató
2007.08 – szerződéskötés kezdete
2007.10 – szerződéskötés
2007.11 – bevezetés
Ijesztő. Két teljes év telt el, és jól láthatóan a bevezetés tényleges munkáinál mérhetően több munkaidő ment el az ismerkedéssel, eladással, adminisztrációval, papirozással. Hálistennek vannak szép ellenpéldáink is: tipikusan az internetet aktívan használó új érdeklődőink, akik a www.opteamus.com-ról vagy innen a blogról találnak ránk. Az ASP (távszolgáltatott) konstrukciónkat kifejezetten rájuk gondolva terveztük meg. Egy mobiltelefon előfizetéshez hasonlóan nem kell nagy összegekben gondolkodni, gyorsan lehet döntést hozni, és gyorsan lehet használni is a drágaságot. A mi részünkről ennyit tudunk tenni, a többi rajtad áll…