Úgy kell ezt elképzeli, mint amikor az ovisok fakockákból tornyot építenek. Az elején nagyon könnyű dolguk van, hiszen két építőkocka könnyen egymásra helyezhető. Erre vannak tervezve. A tizedik emelet után viszont a torony magassága és az ebből adódó labilitása igen komoly (és exponenciálisan nehezedő) kihívást fog jelenteni a bátor kis mérnöknek.
Opteamus rendszerünket kifejezetten úgy terveztük, hogy könnyen módosítható legyen. Olyan ügyféligények, amelyek máshol napokig tartó “modulfejlesztéssel” készülnek el, nálunk tízpercek alatt megvalósulnak. Egy új bevezetést általában nagyon gyorsan meg is tudunk csinálni, az ügyféligényeket maximálisan figyelembe véve. Mindenki boldog is az eredménnyel.
Opteamus ugyanakkor nem csupán egy egyszerű cetlizős CRM vagy ticketező szoftver, ügyfeleink többsége gyakorlatilag vállalatirányítási rendszert építtet velünk. Tipikusan olyanokat, ahol a céges adatok bonyolult folyamatokkal, speciális üzleti és elszámolási szabályokkal, fillérre pontosan egészen a számlázásig eljutnak. Egy ilyen nagy komplexitású CAFM vagy Service Management jellegű Opteamusban mindig kihívás egy továbbfejlesztés kivitelezése. Ahogy az egyre magasabb kockatorony egyre komolyabb statikus problémákat jelent, úgy az egyre összetettebb szoftver-rendszer is egyre nehezebben átlátható tervezési és megvalósítási problémákat vet fel. Milyen jó is lenne hátradőlni, kinyitni egy sört, és elégedetten szemlélni, milyen szépen működnek a felépített rendszereink. Igazán kár, hogy az üzlet mindig változik, és nekünk újra és újra a maximumot kell nyújtanunk, mert ha a kockatorony össze is dőlhet, Opteamusunk esetében ez nem opció…