Akármilyen hatalmas a karácsonyfa, meg sem közelíti a lobby plafonját, mintha egy modern katedrálisban járnék. Ahogy közeledem a room sixhez, úgy válik finoman emberi léptékűvé a környezet. Süpped a talpam a szőnyegbe, minden ragyogó tiszta, sehol egy hiba. Sokat elmond egy cégről, hogyan, milyen körülmények között dolgozik. Rögtön látszik egyfajta értékrend, hogy a minőséget, a praktikumot, vagy az alacsony költségeket tartják-e fontosabbnak. Úgy nézem jó úton járok, mert itt mindenképpen a minőség dominál, a kikészített jegyzettömbök és a melléjük tett Faber Castell ceruzák végleg meggyőznek erről. Lelkesen, lelkes közönségnek magyarázok, hogyan is tud egy ügyes sales csapat proaktívan dolgozni egy Opteamus rendszerrel. Mutatom, hogy egy B2B CRM rendszernek a lényege az adatbázis szervezettsége, ami minden kapcsolatot, minden részletet figyelembe vesz. Az eladás itt mindig személyes és a jó kereskedőnek minden apróság segíthet. Mutatom, hogy lehet ezekkel, és egyéb más információkkal felszerelkezve beosztani az időt, nem elfelejteni a tervezett megkereséseket. Mutatom, hogyan lehet listázni, hogy hol időszerű egy hívás, mutatom, hogy lehet ad hoc leválogatásokkal reagálni a valós világ fontosabb történéseire. Mosolygós, értő közönségem van. Remélem még találkozom velük.
Room six
