Komoly ügyek

mf másolata.jpgEz itt egy Massey Fergusson 8000-es modell, a szántóföldek szörnyetege, simán elhúzza a hatos ekét is. Nem véletlenül támaszkodom neki mosolyogva – éppen a forgalmazó cégnek mutatom CRM rendszerünket.

Egy ilyen monstrumot (és bármilyen nagy értékű terméket) eladni nem egyszerű, nem gyors, nem pár lépésből álló, és nem lineáris folyamat. Aki ilyeneket árul, annak nem elég a “kiküldök 100000 levelet embereknek, aztán az érdeklődőknek küldök még egyet, aztán telefonálok és már kész is az üzlet” módszer. Ez ugye a lakosságnak való értékesítés (b2c business to customer) módszere, ami nyilvánvalóan nem alkalmazható ezekben az esetekben, amikor az áru nagy értékű, a vevő pedig egy cég, egy szervezet (lásd: b2b business to business). Szemben a legtöbb CRM és marketingvarázsló rendszerrel, amelyek egyszerű ügyek gyors kezelésére vannak tervezve, a mi Opteamus rendszerünk éppen hogy az ilyen komolyabb ügyek kezelésében erős. Az elhúzódó, többszereplős ügyek esetén minden apró részlet számít, Opteamus CRM rendszerünk pedig minden anyagot, adatot képes nem csak tárolni, de automatikusan rendszerezni, google-minőségben visszakeresni, vagy akár automatikusan értesíteni azokat akiknek éppen szüksége van az új adatokra. Az egyes ügyekben a felelősön kívül többek is bevonhatóak, kaphatnak és elvégezhetnek oldalsó feladatokat, vagy szolgáltathatnak kincset érő új információkat is. Szervezettebben, pontosabban, több tudás birtokában jobbak az eladás esélyei. Ennyit kínálunk – nem többet, és nem kevesebbet.

crm jelentésecrm rendszermagyar crm

Közzétéve: gergelyhoppan

Én vagyok az Opteamus rendszer büszke apukája.

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt szereti: