Lapát, LEGO, CRM

9468_box3_IN.jpgMennyivel egyszerűbb dolga van annak, aki lapátokat ad el. Lapát és lapát között nem sok különbség van, aki lapátot akar venni, pontosan tudja, hogy mire és hogyan akarja majd használni azt. Kicsit is összetettebb terméknél, például már a LEGO játékoknál is, sokkal bonyolultabb a helyzet. A klasszikus kis kockákból bármit lehet építeni. Innentől kezdve vannak érdeklődők, akik számára a LEGO kisvárost jelent, vannak akik számára a LEGO vasutakat jelent, és vannak akik számára a LEGO zombi apokalipszist jelent. Aki LEGO CITY rajongó, annak hiába mutatnék egy kísértetkastélyt – nemhogy nem venné meg, de nem is tetszene neki. A CRM hasonlóan bonyolult termék. Van, aki CRM rendszer néven digitális korbácsot keres, amivel noszogathatja az embereit, van, aki CRM rendszer néven emailbombázó marketingszoftvert keres, és van aki CRM rendszer néven komplett integrált ügyviteli megoldást keres. (OK, persze vannak azért olyanok is, akik tényleg CRM rendszert keresnek 🙂  Hogy összetalálkoznak-e az elvárások és a kínálat, az nem kis részben az eladó rutinján múlik, hogy a kísértetkastélyt, vagy a barbie házat veszi elő indulásképpen. Az átlagon felüli variálhatóság, a maximális rugalmasság, ami a felhasználóink szemében olyan nagy pozitívum, egyben komoly nehézség is az eladásnál. Néha jobban szeretnék lapátokkal foglalkozni…

Közzétéve: gergelyhoppan

Én vagyok az Opteamus rendszer büszke apukája.

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google kép

Hozzászólhat a Google felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt szereti: