Parkinson törvénye

A tökéletes álláshirdetést úgy kell megfogalmazni, hogy arra az az egyetlen ember jelentkezzen, aki leginkább alkalmas a feladatra. (Az eredeti szatírában a jelöltnek nem csak hogy mérlegképes könyvelőnek kell lennie, de egy szál kötélen védőháló nélkül is át kell kelnie a szakadék felett, valamint ringbe kell szállnia egy profi boxoló ellen.) Magyarán: a jó hirdetés szándékosan és markánsan olyan kemény feltételeket támaszt, amin az alkalmatlanok eleve kiesnek, és egyáltalán mindenki, akivel csak a drága(!) időnket vesztegetnénk. Az álláshirdetéstől elvonatkoztatva, ez elgondolkodtatott. Vajon hatékonyabb-e az a marketing stratégia, ami tágabb körből próbál érdeklődőket vonzani (akik között óhatatlanul nagy számban lesznek vásárlóerő- és komoly szándék nélküliek), vagy inkább az álláshirdetések mintájára nagyon célzatosan csak a legjobb ügyfél megtalálására érdemesebb-e koncentrálni?

Te tudod a választ?

Közzétéve: gergelyhoppan

Én vagyok az Opteamus rendszer büszke apukája.

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google kép

Hozzászólhat a Google felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt szereti: