Hogy mire jó a Word, azt mindenki tudja. Egy számlázóprogram előnyeit sem kell ecsetelni és a raktárkészlet nyilvántartó program is tiszta sor. Egy ügyfélkezelő (azaz CRM) program funkciói és előnyei hozzájuk képest már jóval kevésbé közismertek, ezért itt az ideje, hogy ismeretterjesztő jelleggel nekilássak annak a rég tervezett cikksorozatnak, ami szépen sorra veszi az effajta programok előnyeit, különös jelleggel a mi utolérhetetlen Opteamusunkra. Bele is vágok, kattints a folytáshoz…
1. Több ügyfél, több esély!
Emailt küldenél egy friss ajánlatodról a régi vevőidnek. Amikor fél napos munkájába telik Gizikének, hogy előállítsa az eddigi vásárlók listáját, mert azt csak a számlázóprogramból lehetne lekérdezni, de ott csak a nevek vannak, emailcim nincsen – hát akkor érezheted te is az ügyféltörzs (más néven a vevő adatbázis) hiányát. Ha lenne ilyened, akkor nem csak a számlázásig eljutott vevőid pontos adataival rendelkeznél, hanem azokat is nyilván tudnád tartani, akiknél még csak próbálkozol, vagy próbálkozni szeretnél. Ha lenne ügyféltörzsed és CRM rendszered, akkor folyamatosan akciózhatnál, törődhetnél a régi ügyfelekkel, és hajthatnál az újak irányába.
Az Opteamus ügyféladatbázisa böngészővel (és biztonságosan) elérhető, így nem csak az irodából használható. Semmi telepítés, semmi szinkronizálás, csak egy böngésző. A Balaton-parton este bekapcsolva a laptopot, pontosan láthatod, hogy mit dolgoztak a zuglói és pécsi kollegáid, ellenőrizheted annak a szerződésnek a pontos szövegét ami motoszkált a fejedben, kiadhatsz még két utasítást, aztán kicsatlakozhatsz és rendelhetsz még két mojitót Szandrának és Viviennek.