Powerusers

Evetke is arról ír, micsoda érzés, amikor olyasvalakivel találkozik, aki tökéletesen megérti az Opteamus lényegét és a csúcsra is járatja a szoftot. Némi idő távlatából visszanézve kijelenthetem: minden igazán sikeres bevezetésnél volt ügyféloldalon egy olyan csúcsfelhasználónk, akinek a lelkesedése és szakértelme nélkül csak félsikerről beszélhettünk volna. Hogy valaki ilyen szuperman/wonderwoman legyen (jaj de pc vagyok már!), ahhoz nem kell feltétlenül informatikusanak lennie, csupán egyfajta rendszerszemléletre, és az opteamus iránti rajongásra van szüksége. Ők segítenek nekünk abban, hogy a legjobban ismerve mind a felhasználók igényeit, mind az Opteamus képességeit, a leggyorsabban és a legjobban megközelítsük az optimumot. Nem mintha nekünk nem lenne sokéves konzulensi gyakorlatunk a felhasználók kifaggatásában, de velük vállvetve összehasonlíthatatlanul gyorsabbak és eredményesebbek tudunk lenni. Az ő lelkes munkájuk az indulás után is aranyat ér: felgyorsítja és leegyszerűsíti a szakmai kommunikációt köztünk és az ügyfél között. Úgy tűnik, ez egy nagyon fontos sikerfaktor: operatív szinten (is) kell lennie egy jóképességű kulcsembernek, hogy a CRM bevezetés tényleg sikeres legyen.

A csúcsfelhasználók idővel nem csak extra tudás, de rendszerprivilégiumok birtokába is kerülhetnek. Az Opteamus adminisztrációs felületét olyanra terveztük, hogy pusztán azon keresztül, az alatta lévő relációs adatbázis, vagy a kód piszkálása nélkül is végrehajtható legyen mindenféle beállítás és változtatás – természetesen online, távolról, és leállás nélkül. Szinte mindenkinek van tehát esélye, hogy Opteamus adminisztrátor lehessen, a nélkül is, hogy ismerné az sql nyelvet vagy egyáltalán a programozás művészetét. Akik persze ismerik ezeket, azoknak még jobb, mert saját maguk egészíthetik ki a saját rendszerüket új lekérdezésekkel, listákkal, vagy mostantól akár számított mezőkkel is. Mesterfokon némi css és html tudás birtokában akár még az Opteamus kinézete is megváltoztatható, van is olyan installációnk, amire szinte a saját apukája (azaz én) se ismerek rá. Ahogy Evetkének, nekem is akkor bizsereg igazán, amikor azt látom, hogy a listák gombra kattintva felbukkan két tucat olyan kimutatás, amit már a helyiek írtak, vagy amikor egyedi skint, menüket, és strukturákat látok felbukkanni egy Opteamusban. Ami pedig ennél is fontosabb, hogy mindez nem csak nekünk tetszik. Györkő Zoli a Balabit IT Securitytől éppen ezt erősítette meg, amikor a szoftvernek ezt a rugalmasságát emelte ki dícséretében. Köszi neki, és minden más csúcsfelhasználónak is!

Közzétéve: gergelyhoppan

Én vagyok az Opteamus rendszer büszke apukája.

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google kép

Hozzászólhat a Google felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt szereti: