Standard Opteamus CRM rendszerünkben nincsen olyan mező, hogy Visszautasítás oka. Aki kéri, annak persze szívesen beállítjuk ezt is, de tapasztalataim szerint erre magyar viszonyok között nekünk semmi szükségünk nincsen. A mi CRM szoftverünk rendre lenyűgözi szinte minden érdeklődőnket, és akik visszautasítanak minket, mind egyetlen ok miatt utasítanak vissza, bár ezt a lehető legkülönbözőbb és legmókásabb módokon fogalmazzák meg. Biztosan ismered a vicces női-férfi szótárat. Hát ennek a mintájára álljon itt egy szótár, hogyan is kell értelmezni a lemorzsolódott érdeklődők magyarázatait 🙂
- Sajnos nincs erre most pénzem – Sajnos nincs erre most pénzem
- Leköt most egy komoly másik téma, nincs erre most időm – Sajnos nincs erre most pénzem
- Túl sokat tud az Önök szoftvere – Sajnos nincs erre most pénzem
- Egy másik szoftver jobb funkcionalitással rendelkezik – Sajnos nincs erre most pénzem (viszont találtunk egy ezerforintos tehénpásztor szoftvert, ami az Opteamusnál sokkal több tehénpásztor funkcióval rendelkezik, és rá van írva a dobozára, hogy CRM és számlázás modulja is van)
- Egy másik szoftver jobb volt ár érték arányban – Sajnos nincs erre most pénzem (így ingyenes szoftverrel kezdtünk el próbálkozni)
- Még nézelődünk a piacon – Sajnos nincs erre most pénzem (és ingyenes szoftvereket töltünk le, hátha az is jó lesz nekünk)
Nem győzködöm őket – ők jól láthatóan nem a mi ügyfeleink. A mi ügyfeleink jól tudják: pénzt, pénzből lehet csinálni, illetve nincs olyan, hogy ingyen ebéd. A CRM rendszer nem Viagra, nem fog gyors csodát tenni, és semmiképpen sem pár ezer forintért. Szoftver nem fog beindítani egy nem működő vállalkozást. Egy jól-közepesen működő szervezet hatékonyságát viszont meg tudja növelni a gyorsabb és pontosabb keresések, a gyors mobil hozzáférés és rendszerünk egyedi asszociációs adatkezelési képességei miatt. Nekik meg fog térülni az Opteamus díja…