A visszautasítás oka

Nézem ezeket a klasszik crm rendszereket – több menüpont és rublika van rajtuk, mint egy Boeing utasszállító cockpitjén. Példának okáért: minek olyan mező, hogy a "visszautasítás oka"? Magyar viszonyok között (és különösen a saját eladási tapasztalatok alapján) a visszautasítás oka MINDIG az, hogy a szoftver PÉNZBE KERÜL. Hogy több pénzbe kerül, mint amennyit az érdeklődő hajlandó lenne kifizetni. És akinek most elsőként az jut eszébe, hogy túl drágák vagyunk, vagy hogy bénák vagyunk abban, hogy a szoftver (amúgy forintban is jól mérhető) hasznát kidomborítsuk, azoknak álljon itt egy nagyon jellemző (a valóságban is elhangzott) párbeszéd:

– sajnos nem az önök rendszerét választottuk.
– óóóó de kár. és milyen szempont volt az, ami alapján nem mi lettünk a győztesek?
– a választott rendszer ár-teljesítmény szempontból sokkal jobb volt.
– tényleg? és mégis mennyibe került?
– ingyenes volt…

 

 

Közzétéve: gergelyhoppan

Én vagyok az Opteamus rendszer büszke apukája.

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google kép

Hozzászólhat a Google felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt szereti: