Ügyfeleink szemmel láthatóan egyre lendületesebbek, egyre okosabbak, és olyan feladatokra is használják a szoftverünket, amikre magam sem gondoltam még annak tervezésekor. Nem elégszenek meg azzal, hogy az Opteamus egy mindenhonnan, böngészőn keresztül elérhető komplett adatbázist, ügyféltörzset, és ügyfél történetet nyújt nekik. Nem elégszenek meg azokkal a klasszikus előnyökkel, amelyeket egy CRM rendszer papírforma szerint nyújt (és amelyekről illene már egy rendes ismeretterjesztő cikket írnom). Szinte minden ügyfelünk valamilyen egyedi, üzleti intelligencia jellegű elemzést is végez az Opteamusban összegyűjtött adatain. Van aki a munkatársak aktivitását méri, van aki az elsikkadó ügyeket igyekszik felszínre hozni, van aki a sikertelen eladások okait nyomozza, van aki a weboldalával integrálja. A legszebb az ebben, hogy gyakran maga az Opteamus ad ötletet, egyszerűen a képességei és lehetőségei inspirálják a felhasználóit. Valahogy úgy, ahogy a Mercedes-Benz szlogen mondja: "Néhány kívánság csak akkor válik egyértelművé, ha előttünk áll." Vagy ahogy középiskolás műhelytanárunk mondta, miután hosszasan tanulmányozta Samantha Fox félpucér képét az Ifjúsági Magazinban… na jó, ezt most inkább hagyjuk.